Uw mening
Hoe ervaart u onze zorg? Hoe kunnen we nog beter aan uw wensen en behoeftes voldoen? Uw mening en ervaringen kunt u als patiënt op verschillende manieren kwijt.
Compliment of suggestie
Wilt u ons of een van onze medewerkers een compliment geven? Of heeft u een suggestie waarmee we de zorg kunnen verbeteren? Dat vinden we leuk om te horen!
Geef hier uw compliment of suggestie door.
ZorgkaartNederland, een initiatief van Patiëntenfederatie Nederland, biedt onafhankelijke keuze-informatie om patiënten te helpen kiezen voor een zorgverlener die het beste past bij hun wensen. Uw ervaring met onze zorg kunt u ook op deze website achterlaten.
Schrijf uw review voor ZorgkaartNederland hier.
Uw belangen
De cliëntenraad behartigt de gemeenschappelijke belangen van alle patiënten van Dianet. Adviezen en suggesties van patiënten voor verbetering van de zorgverlening ontvangt de cliëntenraad graag.
Lees hier hoe u met de cliëntenraad in contact komt.
Klachten
De medewerkers van Dianet doen hun best om u zo goed mogelijk te behandelen. Het kan gebeuren dat uw behandeling niet volgens uw verwachtingen verloopt. Dit horen we graag. Door uw klacht te uiten, kunnen we uw probleem samen aanpakken en oplossen.
Meer over klachten en hoe u deze indient.
Amsterdam UMC, Locatie AMC
Meibergdreef 7
1105 AZ Amsterdam
020 888 8700
Amsterdam UMC, Locatie VUmc
De Boelelaan 1117
1081 HV Amsterdam
020 888 8700
Gezondheidshuis
Bosboomstraat 1G
3582 KE Utrecht
030 880 8888